چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ |۲۴ محرم ۱۴۴۶ | Jul 31, 2024
پرچم حزب الله لبنان | علم حزب الله اللبناني

حوزه/ حزب الله لبنان در پی شهادت اسماعیل هنیه با صدور بیانه ای آورده است : شهادت اسماعیل هنیه بر عزم و سرسختی مجاهدان مقاومت در تمامی عرصه های مقاومت برای ادامه راه جهاد می افزاید.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حزب الله لبنان در پی شهادت اسماعیل هنیه بیانیه ای صادر کرد و گفت: شهادت اسماعیل هنیه بر عزم و سرسختی مجاهدان مقاومت در تمامی عرصه های مقاومت برای ادامه راه جهاد می افزاید.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

‏"من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه ومنهم من ‏ینتظر ‏وما بدّلوا تبدیلا"‏

صدق الله العلیّ العظیم

به ملت مبارز، مظلوم و سرافراز فلسطین، به برادران شریفمان در جنبش مقاومت اسلامی حماس، به همه گروه های عزیز در مقاومت فلسطین، به ملت های عرب ما و به هر مبارز مقاوم، آزاده و شریف، شهادت رهبر بزرگ و مخلص و برادر عزیز دکتر اسماعیل هنیه رئیس جمهور حماس را صمیمانه تسلیت عرض می کنیم.

به ویژه خانواده محترم و ایثارگر ایشان که در راه آزادی قدس و فلسطین دهها شهید اعم از زن و مرد تقدیم کردند، تسلیت عرض می کنیم و از خداوند متعال برای ایشان صبر و اجر جزیل خواستاریم.

شهید اسماعیل هنیه از رهبران بزرگ مقاومت عصر حاضر است که با شجاعت تمام در مقابل پروژه سلطه طلبی آمریکا و اشغالگری صهیونیست ایستاده و خون خود را بر کف دستان خود آماده شهادت بود برای هدفی که به آن اعتقاد داشت و همیشه در طول راه منتظر این شهادت بود.

شهادت اسماعیل هنیه بر عزم و سرسختی مجاهدان مقاومت در تمامی عرصه های مقاومت برای ادامه راه جهاد می افزاید و عزم آنان را در مقابل دشمن صهیونیستی قاتل زنان و کودکان، عامل نسل کشی غزه و غاصب سرزمین فلسطین و مقدسات امت مستحکم تر می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha